Libuse eta Jaromír bi senar-emazte zahar dira, eta ezin dute betiko gurpil zorotik irten: batetik, ohiko jarduerak egiten dituzte, eta, bestetik, etengabeko hurbiltasun fisikoak emozionalki urrundu ditu. The Sun enpresak errealitate hori aldatzeko promesa egingo die.