Aragoiko Zerrendako herri baten muga markatzen duen farola bat piztu egiten da gauez. Angelica herrian bizi den emakume errumaniar bat da, eta lanean ari dela, ukuiluan moxal bat jaiotzen ari dela ikusiko du. Animalia txikiaren borrokak ama-mintzetik askatzeko eta mamua eta mugako izaki izateak hain zeharkatzen du ekaumea, non ez baitu irudi horretatik askatzerik lortuko.