Apirileko arrats hotz batean, mendi baten jaitsieran, Marcosek eta Ivánek elkarri aurka egin beharko diote zer egin erabakitzeko: egin berri duten ekintza bat ezkutatu ala ekintza horren erantzukizuna hartu.