Young-shik eta bere banda kanpamentu militar iparramerikar batean bizi dira, eta merkantziak lapurtzen dituzte biltegitik, merkatu beltzean saltzeko. Dong-shik anaia txikia Seulera iritsiko da, jaioterrira bueltatzeko konbentzitzera, baina, azkenean, bera ere kanpamentuan instalatuko da. Young-shik saiatuko da Dong-shik bera baino lehen itzultzea herrira, eta Sonia neska-lagunari eskatuko dio berarekin ezkontzeko prestatzen ari den lapurretaren ondoren. Baina, Soniak begiz jota du Dong-shik, eta seduzitu egingo du, Young-shikek eta bere bandak lapurreta egiten duten bitartean.