Musika-irakasle batek eta emazteak gogor egin dute lan bi solairuko etxe bat erosi ahal izateko. Emaztea –jostuna bera– gaixotu egingo da etxea ordaintzeko egindako ahalegin izugarriagatik; orduan, etxeko langile bat kontratatuko dute. Haurdun geratu eta gutxira, emaztea bidaian joango da familia bisitatzera; orduan, neskameak irakaslea seduzituko du eta haurdun geratuko da. Emazteak neskamea konbentzituko du bere burua eskaileretatik behera botatzeko, abortatu dezan; haurtxoa galdu ondoren, bortizkeria gero eta handiagoz jokatuko du.