Yeon-sil banda bateko buruzagiarekin ezkonduta dago, eta adulterioa leporatuko diote, baina, benetan, opiora emana dagoen erakundeko kide batek bortxatu du. Ondorioz, erakundearen arauak betez, desitxuratu egingo dute, eta senarrarengandik bereizi, eta, ordutik aurrera, opiozalearekin bizi beharko da eta prostituzioan aritu beharko da bi gizonak mantentzeko.