Jo Doo-soo kaleko banda bateko kidea da eta Joanna unibertsitateko ikasleari lagundu dio gaizkile batzuk poltsa lapurtzen saiatu direnean. Joanna diplomatiko baten alaba da eta goi-klasekoa da. Bitartean, Jo Doo-sook bandarentzako lanak egiten ematen du eguna. Euren kontrako bizitzek erakarrita, Doo-soo eta Joanna azkar maiteminduko dira. Joanna kristau sutsua da, eta Doo-sook daraman bizitza aldatzen badu, pertsona erabat berria izango dela sinetsita dago.