Romantic Papa familiako kide bakoitzaren irudiarekin hasten da, zutik daudela kameraren aurrean, euren burua aurkeztuz. Aita, emaztea, bi seme eta hiru alaba. Txikikeriez eztabaidatzen dute, baina denek laguntzen dute, zintzotasun eta bizitasunez jokatuz. Narrazioak atal txikiak ehundu eta pertsonaia askoren eguneroko bizitza erakusten du.