Jin-sookek epaile-lanbidean sartzeko azterketa gainditu du. Senarrak sentituko du emaztea baino beherago dagoela gizartean, eta amak babesa eman, bere alde jarri eta erraina gaizki ulertuko du. Jasango duen jazarpena gorabehera, Jin-sook lan- eta familia-betebeharrak betetzen saiatuko da.