Tadeo Jonesek Las Vegasera bidaiatuko du Sara Lavroff arkeologo ospetsuaren azken aurkikuntzaren aurkezpenera joateko: ukitzen zuen guztia urrezko bihurtzen zuen Midas errege mitikoaren lepokoa existitzen dela frogatzen duen papiro bat.