Mirazur, Mauro Colagreco sukaldari argentinarraren jatetxea, hiru Michelin izar dituena eta Frantziako kostalde mediterraneoan kokatua, Munduko Jatetxerik Onena aukeratu zuten pandemiaren aurretik. Bertan gozo gelditu ordez, Colagrecok eta bere askotariko taldeak borrokan jarraitu zuten konfinamenduak eragindako tragedia globalean, jatetxearen kontzeptua eta jatetxeko menua ausarki berrirudikatuz printzipio biodinamikoei eskainitako dedikazioa islatu nahian. Mirazur ikuspegi berri eta gogotsu batekin berpiztu zen: Ilargi Menua.