Feroe uharteak antzinako mikrokosmos bat dira, non askotariko gauzak dauden: produktu zirraragarriak, historia nordikoa, 37 hitz laino esateko eta are hitz gehiago hartzidura adierazteko, arrain-industria hazkor bat, ur-jauzi bikainak, pertsona bitxiak, jatorrizko hizkuntza bat eta sukaldaritza-altxor bat: KOKS. Nola kudea daiteke lehen mailako jatetxe bat hain leku isolatu batean? Covid-19a baino lehen, jendeak sekulako desbideratzeak hartzen zituen KOKSen afaltzeko, eta bertako platerak 500 milia karratu soiletatik hartutako produktuetan funtsatzen dira, lur malkartsu batean gainera, non klima subpolarra, haizetsua, hezea, hodeitsua eta hotza den eta urtean zeharreko batez besteko tenperatura, berriz, izozte-tenperaturatik gertukoa, eta etengabeko argia dagoen udan eta iluntasun itogarria, berriz, negu osoan. Nordic by Nature filmean Poul Andrias Ziska sukaldari gaztearen buru poetikoan murgilduko gara, eta munduko goi-mailako sukaldaritzako jatetxerik urrunenak ezkutatzen dituen tradizio, historia eta ohitura zahar eta berezien bila joango gara.