Dragoiek ikusten dutenean gizakiek bizilekua –haran bat– inbadituko dietela, Firedrake, zilarrezko dragoi gazte bat, eta Sorrel, haren lagunik onena, gauaren erdian itzuri eta sekretupean bilaketa handi batean murgilduko dira, 'Zeruko Ertza' aurkitu nahian, gainerako dragoiek elezahartzat hartzen duten toki mistiko hura.