Luisa arkitekto gaztea batzuetan dantzaria da, eta beste batzuetan, maistra, eta haren bizitzaren bitartez, amatasun subrogatuak eta istorio txiki-txikiak korapilatzen dira. Zein da amatasunaren, noraezean ibiltzearen eta desiraren arteko lotura? Auroran, hainbat emakume maitagarriren bizitzez osatutako uhartedi intimoa zeharkatu eta kartografiatzen du galdera horrek, uhartedi horren erdi-erdian Yuliana egonik, amari bere haurdunaldia ezkutatu eta, horretarako, Luisaren konplizitatea aurkitzen duen nerabe bat.