Horacio albaitaria da, eta zenbait urte igaro dira Argentinatik Italiara iritsi zenetik. Mara alabarekin bizi da. Gaztea eta barnerakoia da, eta espeleologia maite du. Bakoitzak bidaia bat egingo du, baina mendian egingo dute topo, ordura arte hitz egin gabekoei buruz hitz egiteko. La gruta del viento filmak behar baino lehenagoko agur bat kontatzen du. Bizitzak aurrera egiten duen bitartean gauzatzen ditugun eguneroko errituak. Maitasun-loturak, identitatea, naturaren indarra eta emozioak.