Goiz euritsu batean, Natalie Ravennak, bi hilabeteko haurduntza duen emakume batek, ziurgabe eta harrapatuta sentitzen dela, ohar bat utziko dio senarrari (oraindik lo), autoa hartu eta Long Islanden duten etxetik alde egingo du, zalantzak argitzeko asmoz.