The Outsiders: The Complete Novel bi nerabe talderen arteko klase-borroka batean zentratuta dago, 60ko hamarkadako Oklahoman. 1983an Francis Ford Coppolak S. E. Hintonen eleberrian oinarrituta zuzendutako filmak ikus-entzuleak hunkitu zituen, haurtzaroaren eta helduaroaren artean harrapatuta egotearen eta ezeren parte ez izatearen sentsazio bizia harrapatu baitzuen. Hamarkada batzuk geroago, Coppolak berrikusi egin du filma, eta pertsonaiak aberasten dituen 22 minutuko metraje bat txertatu dio, liburuari leialagoak zaizkion hasiera eta amaiera berriak emanez. Filmaren soinu-banda berria zirraragarria da, Elvis Presleyren eta beste musikari paregabe batzuen rock and rolleko sei abesti biltzen baititu; hala, The Outsiders filmaren bertsio berri hau zinemaren historiako berraurkikuntza handietako bat dugu.