Lolari, 16 urteko nerabe bati, ez doakio ondo eskolan. Laugarren mailatik geratutako ikasgaiak gainditzen hasten ari dela, Alemaniako ikastetxe batera seihileko bat egitera joateko aukera emango diote. Lolak joan nahi du, baina bere familiak, ahizpa zaharrenaren buruko nahasmenduak gaindituta egonik, zorrak ditu eta ezin dio bidaia horri aurre egin. Ahizparekiko harremanaren ezegonkortasun eta akiturak esperientzia berrien bila areratzera bultzatzen dute Lola, eta esperientzia horiei eusten die bidaia hori ahalbidetzeko modua aurkitu eta familiaren dinamika nekagarritik pixka bat ihes egiteko.