Gizakiaren zauria gogorarazten duen gatazka. 1816ko ekaina. Frantziako Itsas Armadako Alliance fragata Senegalgo kostaldearen aurrean hondoratu da. Ebakuaziorako eskuragarri dauden batelak tripulazio osoa hartzeko nahikoak ez direnez, ontzi kaskar bat eraiki, 147 gizon horra igotzera behartuko eta baltsa abandonatu egingo dute. Goseak eta itsasoaren zakarkeriaren eraginpean, eromena eta borroka basatia sortuko dira noraezean dabilen baltsa hartako eskifaian. Hainbat egun iraun zuen izugarrikeria hark. 147 gizon horietatik bederatzi bakarrik atera ziren bizirik, besteak beste, Savigny, ofizial mediku zorrotza, eta Thomas, marinel xehe errebeldea. Aurrez aurre, bizirik irauteko jarrera desberdinak erakutsiko dituzte bi gizonek. Eszenatoki horretan krudelkeriarik handiena eta errukirik gozoena erakutsi zituzten.