"Argialdi bortitza iritsiko da, zakarra, eta dena aldatuko da". Isak bere buruari hitz egin eta grabagailuan mezuak uzten ditu, oroimena galtzen duenerako. Cita ezkonduta dago baina harrapatuta sentitzen da santuz eta birjinaz betetako etxe batean. María jaioterrira itzuliko da bere bakardadeari aurre egiteko. Emakume talde bat landa-eremuko herri txiki batean bizi da, despopulazioak astindutako toki batean, denboratik at, eta eguneroko bizitzak eragindako apatian murgilduta, sekula ez zaiela ezer apartekorik gertatzen, baina, aldi berean, esperientzia askatzaileak irrikatzen dituzte sakonki, zoriontsu izan zireneko edo amets hori izan zuteneko tokia noiz aurkituko berriz. Denak matxinatuko dira, bakoitza bere modura, errutinaren kontra.