Ama amatasun mitifikatuaren eraginpean bakardadean bizi diren emakume askoren istorioa da. Pepa eta bere alaba Leila etxetik bota dituzte, eta bidean lagunduko dien inor eta ezer gabe bizitzeko leku bat aurkitu beharko dute derrigorrean.