Luis Buñuel zinema surrealistarik garbienaren aitzindaria izan zen Un perro andaluz bere lehen filmetik, eta postulatu surrealistei etengabeko erreferentziak egin zizkion ibilbide zinematografiko osoan zehar, nola Mexikon, hala Frantzian eta Espainian. Buñuelek beti landu zituen haurtzarotik sortutako printzipio horiek, amets gisa, bere sormenaren oinarri nagusien parte izan direnak eta bere zinemaren berezitasunaren zati handi bat osatu dutenak. Buñuelen zinema, Goyaren margolanak bezala, zinemagileen sormenaren bidean dago, baita idazle, margolari eta antzerkigileenean ere. Dokumental honek zinemagile unibertsal hori ezagutzeko aukera emango dio ikus-entzule gazteen belaunaldi berri bati. Buñuelen ikuspegiak probokatzailea izaten jarraitzen du eta artearekin eta literaturarekin dituen loturengatik goraipatu izan da.