Lurra bezala, gure barnealdea hainbat geruza eta estratuz osatuta dago, gure nortasuna eratu eta gure bizitzaren historia kontatzen dutenak. Zein zirkunstantziaren araberakoa da prozesu hori eta bihurtzen gaituzte gaur egun garenak? Sei emakume trans Leóngo herri txiki batera joango dira, ezohiko paisaiak arakatzera, baita beren nortasunaren nondik norakoak ere. Talde gisa batzen dituen horri buruzko erantzunen bila, elkarren arteko desberdintasunak kudeatzen ikasiko dute. Enpatiari, indibidualtasunari eta zerbaiten parte izan beharrari buruzko istorio samurra eta dibertigarria. Orainaldiaren erradiografia, iraganera begira dagoena eta etorkizunera proiektatzen dena, bakarrak eta errepikaezinak izateko aukera paregabea ospatuz.