Istorioa Tanori buruzkoa da; garai hobeetan hiri osoa kontrolatu zuen eraikuntza-enpresaburu Manuelentzat egin du lan Tanok bizitza osoan. Orain, zaharra dela, Tanok ikusiko du Manuel jada ez dela gai enpresa zuzentzeko, eta egitura osoak belaunaldi-aldaketa bati, jende berriari, negozio berriei eta enpresa zuzentzeko modu berri bati aurre egin behar dio, baina betiko indarkeria berari.