Auzokideak, gazteak eta langabeak hizketan ari dira taberna baten barruan, zigarro, gosari eta aperitiboen artean. Ohiz kanpoko ametsak gogoratzen, lanarekin loturiko kezkak partekatzen edo etorkizunerako planak pentsatzen dituzte. Taberna Cartagenan dago, Espainiako hego-ekialdean. Egunak aurrera egin ahala, gero eta gertuago entzuten dira 1992ko industria-krisiaren istiluak. Urte horretan, Bartzelonako Joko Olinpikoak eta Sevillako Erakusketa Unibertsala ospatu ziren Espainian, Amerika aurkitu zeneko V. mendeurrenarekin lotuta. Espainia herrialde garatu, moderno eta dinamiko gisa aurkezten zen nazioarteko komunitatean. Bien bitartean, Cartagenan, krisiaren kontrako protestak gero eta bortitzagoak dira, eta azkenik, errebolta jendetsu baten bidez eskualdeko parlamentua erre egingo dute.