Raphael, artista nekaezina, uraniozko artista, "indie buruzagia", "eskuz egindako azken artista", Francisco Umbralek esan zuen bezala, telebistara oraindik kolorea iritsi ez zenean Eurovisionen arrakasta izan zuen "hura", beti goizean egoten dena eta inoiz amore ematen ez duena, gibel-transplante baten ondoren in extremis berpiztu zena, polemika eta grinak pizten dituena... Baina, batik bat, 60 urte baino gehiago agertokietan eman ondoren, berezko termino bat sortzea lortu duen artista espainol bakarra: "raphaelismo". Telesail dokumental honek gure historia eta berea errepasatzen ditu irudi argitaragabe, birsortze, inoiz ikusi gabeko artxibo eta belaunaldien arteko elkarrizketen bidez, fenomeno eszeniko ikaragarri honen ertz guztiak argitzeko asmoz.