Gauez, Muduo escorta eta Mianshan idazlea herriko parkean dabiltza. Mianshanek, emaztegaiari eskaini dion eleberri batez hitz egingo du; mundua amaitu ondoren gertatzen da eleberriko istorioa, eta bertan, mutil batek abandonatutako akuario bat zeharkatzen du, hil zorian dagoen sirena bat erreskatatzeko. Istorioak aurrera egin ahala, pixkanaka parkea mundutik isolatzen ari dela dirudi, eta Mianshanek errealitatera itzultzeko irtenbide bat bilatuko du, pistak agidanez Muduok emaztegaiarekin partekatzen dituen esperientzietan ezkutatuta dauden bitartean.