Gauak luzeak dira Naomi eta Ramen gelan. Gaur gauean, Marinak, euren gonbidatuak, leku nahasia zorrotz aztertuko du. Naomik jolastoki pertsonal bat izango balitz bezala aztertuko du intimitatea, eta mapa intimo gisa, berriz, larruazala, eta bitartean, Naomiren gorputz otzana askatu egingo da ezagutzen ari den eta ezezaguna zaion gela hartan tentsioa dela nagusi. Barruan daraman neskato adierazkorra irrikaz dago gauez, egunsentia iritsi aurretik, barre egiteko.