Rokhaya zuzendari gaztea Dakarren duen etxera itzuli da bertako pertsona historiko bati buruzko filma egiteko. Ikerketa gauzatzen ari dela, Aline Sitoe Diattaren historia ezagutuko dugu bertako pertsona ospetsuei egindako elkarrizketen, taldearekin izandako elkarrizketen eta benetako agertokietan filmatutako fikziozko eszenen bitartez.