Nerabezarora iristear dagoen baina amak kasurik egiten ez dion neskato bitxi batek bakarrik nabigatu beharko du bere lehen desio-sentimenduetan, bertako konpontzaile bat zaldi batekin horma hautsi bat konpontzera etortzen denean.