Ob Scena film labur dokumental-esperimentalean 80ko hamarkadako Kuban psikiatra batek sexualitateari buruz idatzitako testu akademikoak berreskuratu eta lotura bat ezartzen da horien eta egungo pornografiaren artean. Kontrol soziala sexuaren irudikapenean diskrezioz txertatuta egoteari buruzko hausnarketa.