Hollywooden sortutako irudiek oso profesionalak eta kontrolatuak diruditen arren, espezialista batek Crashing Waves lanean esandako hitzek bestela adierazten dute, eta telebista-programa batean auto bat amildegi batetik malkartu eta uretan hondoratzeko beharrezkoak diren elementu guztiak xehatzen baititu. Ekoitzi eta editatutako irudiak bortizkeria-une bat apenas segundo batean sortzen du ikuslearen gozamenerako; alabaina, halako arrisku-eszena batek dakartzan lanak, entrenamenduak eta arriskuak hainbat hilabete irauten dutela emango digu aditzera Crashing Waves filmak, zinema-industriako hierarkia kapitalista eta patriarkalen mende egonik. Filmak nagusi den kulturaren irudiak ekoizteko benetan behar denari buruz hausnartu eta zaintza-etikaren garrantzia nabarmentzen du.