Etxean sutea izan ondoren, Sofiak, 18 urteko neska batek, eta haren amak, Carlak, elkarrekin bizi behar dute gela txiki batean, The Little Swallow Hotel izeneko leku batean. Sofiak eraikina esploratu eta pertsona berri eta interesgarriak ezagutuko ditu. Aurrean milaka aukera dituela dirudi. Bestalde, alabak alde egingo diola onartu behar du Carlak. Ingurune itxi horretan, ama-alabak oreka berri bat aurkitzen saiatuko dira euren harremanean.