Elías gaztea bere aita Frankekin bizi da etxe isolatu batean. Han, Elíasen bizitza zulo misteriotsu bat betetzean datza, zulo hori behin eta berriz agertzen baitzaio egongelan. Frankek ez dirudi arazorik duenik egunak zuloa betzen eta gauak lasaitzen igarotzeko, baina Elías zalantzan jartzen hasiko da Frankek bientzat aukeratu duen bizitza horren atzean dagoen esanahia. Elíasek gero eta asperkeria handiagoa sentituko du eta aitari aurre egingo dio; beste zerbait egin nahi duela esango dio. Baina Frank gizon egoskorra da, eta Elíasen matxinadak liskarra sortuko du aita-semeen artean laster.