2015eko udazkena. Bi sorosle, Òscar eta Gerard, Lesbosera (Grezia) abiatu dira Mediterraneoan itotako haur baten argazkiak hunkitu egin dituelako. Iristean, errealitate latza ikusiko dute: egunero, milaka pertsonak euren bizia arriskuan jartzen dute, gatazka armatuetatik ihesi itsasoa ontzi eskasetan zeharkatzen saiatzen baitira. Alabaina, inork ez du erreskate-lanik egiten. Esther, Nico eta taldeko beste kide batzuekin batera, misio bat betetzeko borrokatu eta laguntza emango diete behar dutenei. Horientzat guztientzat, hasierako bidaia hori bizitza aldatuko dien odisea izango da. Mediterráneo itsasoan bizirik irauteko borroka bat da, itsasoan (askotan ingurune zakar-zakarra), bizitza guzti-guztiak garrantzitsuak baitira.