Saurak hogeita hamar irudi, marrazki eta argazki baino gehiago sortu eta berreskuratu ditu, inprimatu eta manipulatzeko, horiekin jolasteko eta, azkenik, filmatzeko. Ondoriozko istorioak Espainiako Gerra Zibila birsortzen du, baina gerra unibertsal baten izugarrikeriak haur baten eta bere inguruaren ikuspegitik islatzeko ere balio du.