Mertek erdi-klaseko bizitza darama eta familiak Istanbulen duen apartamentuan bizi da bere katuarekin. Aita hilko zaio eta, senideek lagunduta, haren hileta Anatoliako (Turkia ipar-ekialdean) herrixka batean izatea erabakiko du, muino, baso eta te-plantazioz inguratuta. Alabaina, hileta normal baterako prestatzen egon beharrean, Mertek herrian emango dituen hiru egunetan, gertaera tragiko ugari jazoko dira eta bideo-joko baten mailak izango balira bezala egin beharko die aurre. Laster jakingo du, atsekabez, bere bizitzan lehendik zeuden arrailak gero eta zabal eta sakonagoak direla.