Lalo sex-influencerra da: biluzik argazkiak atera eta etxean bideo pornoak filmatu eta posteatu egiten ditu sare sozialetan dituen milaka jarraitzaileentzat. Lalo bere bizitzaren jabe da, baina intimitatean, pertsonaiatik kanpo, etengabeko malenkonian bizi da, agidanez. Zer gertatzen zaio desio propioari bizitza show sexual bihurtzen denean? Pornomelancolíak pornografia hartu eta hausnarketa pizten du sexualitatearen eta lanaren arteko loturari buruz, publikoa izatearen eta bakarrik sentitzeari buruz, eta gure burua munduan erakusteko (edo ezkutatzeko) geure buruaz eratzen ditugun pertsonaiei buruz.