Koloniaren garaitik, Kubako egunkariek mespretxu handiz hitz egin diete uharteko santera deritzenei. Sorginak deitzen zieten eta ez zituzten inoiz haien izenak erabiltzen: Marta A. beltzarana edo Juana D. deitu ohi zitzaien. Vicenta B. Habanan bizi da gaur egun eta pertsonen etorkizuna ikusteko dohain berezia du. Egunero kubatar ugari hartzen ditu etxean, arazoak konponduko dizkietelako itxaropenez. Seme bakarrak Kubatik alde egitea erabakitzen duenean, Vicenta krisian sartuko da, eta horrek ez dio utziko bere bizitzarekin zer gertatzen ari den ikusten, eta ez du jakingo zergatik geratu den bakarrik agidanez fededunak galdu dituen herrialde batean.