Carlos barnetegi batean bizi da, Bogota hirigunean, eta Gabonak familiarekin igaro nahi ditu. Inguruabarrek matxo-estereotipoa onartzera behartzen dute, eta hori nabarmen kontraesankorra da bere izaerarekin. Bakarka, sentsibilitatea eta hauskortasuna ezagutu eta bestelako maskulinotasun batzuetara gerturatuko da. 16 urterekin, Carlosek bere sexu-nortasuna aztertu eta bere beldurrak, desioak eta benetako gizonek ezkutatzen duten guztia ikusiko du.