Iris eta Ariel 17 urteko neba-arreba bikiak dira eta amarekin eta Lía haurride nagusiarekin bizi dira molusku eta narrastiz betetako uharte harritsu batean. Nerabeak kontinentetik isolatuta hazi dira, intimitate komunaren mugak gainditzen dituen anaiarteko harreman batean, eta naturarekin duten harremana transzendentala da. Seme-alabekin maitasun-gorroto harremana izan ondoren, amak bere buruaz beste egingo du. Heriotza zakar horrek sakon astinduko ditu neba-arrebak, eta Iris, anaiarengandik banandu behar duela jakinda, lehenengoz hirira bakarrik joatea erabakiko du.