Sobietar Batasunaren ondorengo Errusia. Egun bat Petrov familiaren bizitzan, gripe-izurri batean. Gaixotasunak jota, senarra komiki-marrazkilari eldarniotsua da. Emaztea liburuzaina da eta gizon oldarkorrak hiltzeaz gozatzen du. Gauza arrunten geruzen artean, gauzak apart samarrak dira azkenik.