Belgika. Gaur egun. Nora, zazpi urteko neskato bat, eta bere anaia nagusia, Abel, eskolara itzuli dira. Norak ikusten duenean Abeli beste haur batzuk oldartzen zaizkiola, babesten saiatu eta aitari abisatuko dio. Baina Abelek isilik egotera behartuko du. Leialtasun-gatazka batean harrapatuta, Nora bere lekua aurkitzen saiatuko da, haurren munduaren eta helduenaren artean banatuta.