Xiao Lei aitonaren etxera itzuli da. Eraikinak eta familiak ez dira aldatu, baina gurasoen aurpegiak zimurtu egin dira. Xiao Leik beti daramatza nunchakuak berekin, eta hazi egin da. Aitonaren etxe txikian bizitza lasaia eta motela izan zen beti, eta senideen eguneroko ohitura hutsalak ere atseginak eta goxoak dira.