Hogei urte isilik eman ondoren, zinemagilea birraitona-amonen etxera itzuliko da, non oroimenean betiko arrasto sakona utzi zioten gertaera mingarriak gertatu ziren. Iraganari aurre egiteko ahaleginek kontrastatu egiten dute hain luzaroan irrikatutako familia-bilerarekin.