Magdalena, Oriane, Anna, Solène eta Morgane. Hamar urte igaro dira elkar ikusi zuten azkenekotik. 16 urte zituztenean elkarrekin joan ziren bidaiatzera. Kostako etxe polit batera. Hondartzara joan ziren, ardo pixka bat edan zuten, dantza egin zuten... eta orduan, dena erre egin zen.