Didier Eribonen izen bereko eleberriaren moldaera librea, Retour à Reims filmak, artxibo-materialaren bidez, Frantziako langileriaren istorio intimo eta politiko bat kontatzen digu 50eko hamarkadaren hasieratik egun arte.