Sachi lanaldi partzialez hasi da lan egiten kafetegi batean, museo batean zuen komisario-lana utzi ondoren, eta kafetegiko bezero batek gomendatutako apartamentu batera joan da bizitzera. Lan- eta bizileku-aldaketa horrekin bere lagun Yukiren suizidioa gainditzen saiatzen ari da, elkarrekin bizi zirenean gertatutako jazoera hura. Alabaina, Yuki jada ezin badu ere ikusi, haren irudia ezin du ezabatu burutik, eta ilusio gisa agertzen zaio begien aurrean.