Proiektuaren deskribapena: Aukera ematen diegu sortzaileei 2Dko edozein bideo (Youtubetik edo kamera bakar batekin zuzenean harrapatua) 3Dko eduki animatuan eraldatzeko, sentsorerik erabili behar gabe eta soilik gure ikaskuntza sakoneko (deep learning) algoritmoak baliatuz. Gure teknologia nagusiaren inguruan, edizio- eta lankidetza-tresnak sortzen ari gara.