Laida Mentxaka txirrindulari beteranoak ezin du bere maila berreskuratu ezuseko lesio baten ondorioz. Alarma-egoeran, etxeko konfinamendua aginduko da. Dopinaren Aurkako Espainiako Agentziako inork ez du bere atea joko 2 astean.